Kazan's sketch 28 en 1ste annual card showdown en GEWONNEN

It has been a crazy week last week over at 2sketches4you. They had their first annual card showdown and my ooohh my what a great talent we have out there. As I was one of the judges we had to narrow the participants (400+) back to 30. I can tell you it was a hard task. I had to narrow them down several times. So go over to 2sketches4you and look for those 30 amazing cardmakers. They have to work with another great sketch this week and I can't wait to see what to come up with.

Het was een drukke week bij 2sketches4you daar ze hun 1ste verjaardag vierden. Aangezien ik bij een van de juryleden hoorde aan ons de taak om uit 400+ deelnemers er 30 te kiezen die doorgaan in de tweede ronde. En geloof me ik heb verschillende keren deze 30 moeten kiezen iedere keer kwamen er weer bij. Wat een talenten om ons heen zeg ben ik blij dat ik niet de uiteindelijke keuze heb hoeven te maken. Ga maar snel naar 2sketches4you om te kijken wie de 30 zijn geworden en wat ze voor een mooie sketch hebben gekregen om deze week mee aan de slag te gaan.

Ofcourse we also had to work on the sketch for this week and here is the sketch from Kazan:



The sponsor this week is Sakura they have amazing pens.
I used some gelly roll glaze pens to color the image and to highlighten some accents on the card. I had much fun working with them. I also used some Teresa collins products as this is also one of the sponsors. The papers match fine with the use of the pens.

De sponsor van deze week is Sakura, ze hebben prachtige pennen om mee te werken. Ik heb de gelly roll glaze pennen gebruikt. Ze geven een glanzend effect en een verdikking prima geschikt om stempelafdrukken in te kleuren of bepaalde dingen te accentueren. In mijn kaart zijn dat de hartjes en de tekst true love. Ik heb ook papier van Teresa collins gebruikt aangezien hun ook een van de sponsors zijn.




Gebruikte materialen:
Cardstock: wit bazill, p.p. teresa collins damask, crush, family matters,documented kroontje is journal it,strass swirls van prima marketing, sakura gelly roll pens zwart, roze, rood en lila, gingham lint, bloemetje prima marketing, zwart wax-koord, headpin, transparante knoop hero arts, transparante bloemblaadjes.


Afgelopen zondag was ik blij verrast om te lezen dat mijn inzending voor het Dutch card lovers blog een nieuw nederlands kaartenblog de top drie had gehaald. En gisteren werd de winnaar bekend gemaakt en raad eens jippie!!!!!!!!
Dit is het winnende kaartje.
Dames heel erg bedankt!!!!!!



En nu snel aan de scrap er wachten weer wat nieuwe kaartsketches en nog wat lootjes.

Reacties

Angèle zei…
Het is een TOP-kaartje. Terecht gewonnen! Proficiat Anja.

Groetjes, Angèle
Romy zei…
Beide kaartjes zijn helemaal top! Gefeliciteerd met je prijs en veel plezier ermee:)
these are such gorgeous cards
fiona x
super kaartjes weer en nogmaals GEFELICITEERD
both of these are great!
Latisha zei…
Both are just GORGEOUS!!
Carla zei…
Gorgeous! I love all the special little details!
Kim Sonksen zei…
Oh Anja - I am seriously in love with this card. I adore how you coloured the image and the accented the crown. Such an amazing card
Oh Anja, your card is adorable, I love the red colors and the little girl stamp! I was so excited to see it in it's entirety! Love your second card, the colors and the flowers!
Dora zei…
Ten eerste gefeliciteerd met de prijs, smul smul:)
En de sktch van 2S4Y....wat een enorm leuke uitwerking, ik krijg ineens Magnolia kriebels en die heb ik al een tijd niet;)
groetjes Dora
Wilma zei…
Gefeliciteerd!!! Het is dan ook een geweldig kaartje!!!
Monique zei…
Gefeliciteerd met je eerste prijs. het is dan ook weer een superkaartje en ik heb meteen hetzelfde papier uit mijn pizzadoos gehaald om er ook maar eens kaartjes mee te gaan maken, maar zonde vind ik het wel, want ik vind het zulk mooi papier :))
Je kaartje voor 2S4Y is prachtig. heel erg mooi.
Angela zei…
Great cards....
Willeke zei…
mooi kaartje hoor en bekend papier! :-)
Monika/Buzsy zei…
Fabulous cards! Love the cute Tilda and the great colors... TFS!
Je@net zei…
Wat een leuke kaartjes Anja en gefeliciteerd met je prijs!!
Martha zei…
Gefeliciteerd met je prijs Anja! Terecht!!
Groetjes,
Martha
Peet zei…
Twee supermooie kaarten, Anja!!!
en gefeliciteerd met je eerste prijs!
Ellen zei…
Gefeliciteerd Anja, je kaart was geweldig, je hebt verdiend gewonnen hoor!

Groetjes Ellen