Inspired blue prints

Shame on me I noticed that I haven't shared my work for Inspired blue prints with you for the last 5 sketches. Their sketches are great and I had much fun working with them so sorry for this long post but I'm gonna show them anyway. Especially because IBP has his 1st anniversary tomorrow so please stay tuned and visit the blog because there will but lots of fun and sketches and prices during the octobermonth.
Moet me schamen zag dat ik nog helemaal niet de kaarten die ik gemaakt heb voor het Inspired blueprints blog heb geshowed hier op m'n blog. En dat terwijl ze zulke mooie sketches hebben en ik er met veel plezier aan gewerkt heb.
Dus sorry voor de lange post maar ik ga ze hier toch even neerzetten zeker nu IBP z'n eerste verjaardag viert morgen. Dus neem maar een bezoekje op hun blog want ze gaan dit deze maand vieren met leuke sketches en prijzen.

Sketch 26:


Mijn uitwerking:




Sketch 27:



Mijn uitwerking:




Sketch 28:



Mijn uitwerking:








Sketch 29:



Mijn uitwerking:




Sketch 30:



Mijn uitwerking:




Reacties

Romy zei…
Jeetje, wat een boel kaartjes! Waar haal je die tijd toch vandaan?! Ze zijn allemaal schitterend. Heel erg mooi knipwerk ook weer. Super gedaan!
Trudy zei…
Je kaarten zijn schitterend !!Anja!
Groetjes Trudy
Unknown zei…
Wat maak jij toch een geweldige kaarten en die productie die jij haalt is echt ongelooflijk!
Unknown zei…
WOW! They are ALL Awesome!!!
Dora zei…
Allemaal weer prachtig, ik vind de teksten die je gebruikt hebt deze keer enorm leuk, die bij 16, van de vriend.....heel leuk om eens iets anders te zien, de kleurencombi's zijn zoals altijd bij jou helemaal perfect!
Heb de site even opgeslagen;)
Ilonka zei…
Whow Anja wat een beelschone kaartjes ze zijn werkelijk heel erg mooi. Mijn complimenten.


groetjes ilonka