Designwerk MadeByMaly

It's been a while since I did some designwork for MadeByMaly but just before the holidays she send me a box with bazzill worth remembering and lilybee design head over heels papers to work with.
So from now on you'll see different layouts I created with these papers.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik designwerk heb gedaan voor MadeByMaly maar net voor de vakantie kreeg ik een mooie doos opgestuurd met bazzill en lilybee design papieren.
Dus vanaf nu zullen jullie dit papier wat vaker tegen gaan komen.

Today I would like to share with you two layouts I made using the challenge over at a scrapbookforum organized by Yvon.
It's called Every Month A Little More (EMLM). She will challenge us every month using some more items at our layout.
Vandaag wil ik jullie twee lootje laten zien die ik gemaakt heb naar aanleiding van een challenge op een scrapbookforum georganiseerd door Yvon.
Ze noemt het Every Month A Little More (EMLM) en elke maand zal ze iets meer toevoegen aan de lootjes.

EMLM december 2011;

Use one photo, one brad, one ribbon, one stamp (which you are allowed to use just one time) and you had to use the word ONE.

gebruik 1 foto, 1 brad, 1 stukje touw of ribbon, 1 stempel (die mag je maar 1x afdrukken), en de extra opdracht is gebruik het woord een of one in je titel.


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; bazzill worth remembering, spellbinder nestabilities, zwarte fineliner, stempels tecninque tuesday ali edwards favorite memories, brad xenos, lintje, thickers american crafts.


EMLM 2 january

Use two different brands designpaper, two pieces of ribbon, two pieces twine, two different stamps, two tags, two buttons, two photos.
And you had to make some journaling.

gebruik cardstock, 2 merken designpapier (niet meer en niet minder) en aub bij het plaatsen van je lo even melden welke 2 merken je hebt gebruikt, 2 stukken lint,2 stukjes touw/garen, 2 verschillende stempels, 2 tags, 2 knopen en niet te vergeten 2 foto`s. De titel mag je overal van maken of gebruiken dus bv chipboard letters thickers zelf snijden etc mag allemaal
De extra opdracht die erbij hoort is, maak er een journaling bij verborgen of zichtbaar. verder mogen jullie niets extra`s gebruiken.


Gebruikte materialen;
Cardstock; wit bazzill, p.p; bazzill worth remembering en lilybee design head over heels, zwart touwtje, fluwelen lint en rood/wit lint, jenni bowlin letterstempels en tecnique tuesday stempels december daily, martha steward vlinderpons, zwarte knoopjes, fiskars borderpons accolade.

Reacties

Cornelie zei…
Wauw wat een heerlijk papier!!! Ik had toen ook aan de wedstrijd mee gedaan van Made by Maly. Jij won toen, héél terecht, maar ik blogte toen nog niet, en kende je niet, maar ik vind het geen schande van jou te verliezen zeg, want wat maak je toch prachtige dingen!!
Geweldig om met die toegestuurde materialen iets moois te maken!
Groetjes Cornelie
Nadine zei…
Gave layouts weer hoor! Ik heb het scrapvirus weer aardig te pakken, dus ik haal hier weer inspiratie, bedankt!
natacha zei…
mooie layouts en bedankt voor je reactie op m'n blog
heb nog eens gezien heb idd de opdracht niet goed gelezen
maar heeft niet ben blij dat ik weer een kaartje bij heb
grtz natacha
Judith zei…
Mooi, de eerste is mijn favoriet. Ook al ben ik niet zo zeer van rood, vind ik dit design papier leuk. Je hebt er een mooie LO van gemaakt!
Super,
groetjes, Judith
Anoniem zei…
Twee prachtige layouts Anja !!! Wat een mooi papier is dit zeg !
Groetjes Berdien
Romy zei…
Je layouts zijn echt heel gaaf! Je weet dit papier heel mooi te gebruiken!
fabulous layouts! I love the colors on each!
José zei…
WAt een gave LO's zeg. Heel top opgezet. Wat een supermooi papier zeg. De foto's zijn leuk!
Groetjes, Jose
Margot zei…
superleuke lo's Anja!