Project life week 25 t/m 30

So take a seat and relax because this is going to be a pretty long post. I haven't updated my Project Life since we are back from our holiday in the summer. So I did some major work to get it done.
Tja nemen jullie maar rustig een bakkie koffie en leun acterover want dit word een lange post. Heb namelijk mijn Project Life vanaf de zomervakantie bijgewerkt en heb gelijk besloten om het nooit meer zover achter te laten lopen, wat een karwei zeg maar dan heb je ook wat.

Week 25;











 
Thank you for your patience and watching.
Bedankt voor jullie geduld en het bekijken.

Reacties

nit@ zei…
wow.... wat een werk moet dat geweest zijn!!! maar wel een prachtige herinnering,.
ziet er super uit!
Wilma zei…
Dat is wel heel mooi om zo je jaar terug te kijken!!!
Miranda V zei…
Jeminee, wat een werk!!! Maar het resultaat is er wel naar. Heel gaaf hoe elke pagina er anders uit ziet, maar toch alles een geheel is.
Monique zei…
Wow ziet er super uit Ana.
En doorgaan hoor.
Dt is zo een leuke en mooie herinnering voor later.
Ik ziet ervan te genieten iig.
Anoniem zei…
hoi hoi, door te googlen kwam ik op jou site, ik zocht op Project Life.
Heb jij misschien voor mij tips om er mee te kunnen beginnen? Ik wil er graag op 1 januari 2013 mee beginnen, heb wel al wat ideetjes, maar jaa....jij bent al begonnen, dus jij bent ervaren! Ik ben benieuwd...groetjes, Yvonne
Anoniem zei…
hoi hoi, nogmaals Yvonne, sorry voor het onduidelijke, maar kun je mij op weg helpen met tips om ook een Project Life te kunnen beginnen? Gezien jou voorbeeld en kijkend naar andere voorbeelden lijkt het me heel gaaf om er ook aan te beginnen...groetjes, Yvonne Stegeman