Project Life



I have decided to make another Project Life this year and have joined the project life kit over at studio calico. Can't wait unitll it arrives.
But I first have to finish my PL from 2012 because I somewhere stranded at week 30. I hate it to have some unfinished projects laying around so I started working on it.
You'll will be seeing much PL in the coming few weeks.

Ik heb besloten om ook dit jaar weer een Project Life te maken weliswaar anders dan vorig jaar maar niet minder leuk hoop ik.
Ik heb me geabonneerd op de project life kit van Studio Calico en ik kan niet wachten om ermee te beginnen.
Maar natuurlijk moet ik ook mijn PL van 2012 nog eerst afmaken en dan mag ik wel opschieten want het nieuwe jaar is al bezig. Ik heb zo'n hekel aan die onafgemaakte projecten dus ben ik vandaag maar weer eens vol goede moed begonnen.
Jullie zullen dus veel PL voorbij zien komen de komende weken vrees ik.

Week 31 t/m week 36;


Afbeelding

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Reacties

Je@net zei…
Een heel werk, Anja, maar wat zal het straks een mooie herinnering zijn! Leuk geworden, ben ook benieuwd naar je PL van dit jaar. Succes ermee!
Super leuk geworden Anja! Ik ben ook bezig om een PL op te starten voor dit jaar.. Het begin is er, maar vind het best lastig zo de eerste keer...
Veel succes met je PL van dit jaar!
groetjes, Yvonne
nit@ zei…
wow wat een hoop werk! maar wat heerlijk om te zien anja.


veel liefs
anita