Papertrey ink


 
Today is the last day over at Papertrey ink and I'm waiting for the reveal of the complete release of all those nice new stamps and dies and much more.
I had a blast the last 10 days and I've been very creative.
I have made a total of 26 cards.!!!!!!!!!
I have used stamps I 'hadn't used yet some great technique's and lots of fun. My room is a complete mess at the moment but I don't mind.
Thank you Papertrey ink for these 10 days with lots of inspiration.

Vandaag de laatste dag van de festiviteiten op het Papertrey ink blog. Vandaag de reveal van de nieuwe release en ik ben zeer benieuwd naar alle mooie nieuwe stempels, dies etc.
Heb met veel plezier meegedaan met alles de afgelopen 10 dagen.
In het totaal heb ik maar liefst 26 kaarten gemaakt!!!!!!!!
Ik heb stempels gebruikt die ik nog helemaal niet had gebruikt en hele leuke technieken en een boel plezier.
Mijn kamer is een complete chaos maar dat zal snel opgeruimd zijn.
Bedankt Papertrey ink voor deze 10 dagen gevuld met inspiratie.

Here is a last card for the chase.
Another great card from Ashley Cannon Newell.
En hier de laatste kaart voor de chase een prachtig kaartje van Ashley.

Ashley


My take;
Mijn uitvoering;



Gebruikte materialen;
Cardstock; kraft en cremekleurig bazill, p.p; studio calico en my mind's eye, stempels en dies papertre ink, wit borduurgaren, may arts lint, doily.

Reacties

Gerdine zei…
Wow, 26! Ik kan me een klein beetje voorstellen hoe jouw kamer er nu uitziet ja. Bij mij is het na twee kaartjes al een grote bende ;) ook weer een mooie lift!