Papertrey ink

Yes I know it's my fourth post today and not the last one.
Today they have another contest over at the PTI-blog. It's all about boutique accessoires and barrettes.
So I looked at my stash and tried to make some of my own. I'm sorry for the safety pin I attached I have to do that better but it will do for the moment. I also see that my background stamping is not regular I'm sorry for that.
Had fun making it though so I will try it once again.
Made a sort of brooch.

Ja, ja ik weet het alweer mijn 4de post voor vandaag maar ze hebben vandaag weer een leuke wedstrijd op het PTI-blog ter gelegenheid van de release van leuke boutique accessoires en speldjes.
Dus even in mijn voorraad gezocht en zelf ook aan de slag gegaan. Sorry voor het knullig vastmaken van de veiligheidsspeld maar het moest even zo. Ik heb er een broche van gemaakt. Ook mijn achtergrondstempelwerk is niet je van het zie ik nu maar het moet er even mee doorgaan heb nog meer op de planning staan.
Heb er met veel plezier aan gewerkt en ga vast nog meer van dit soort dingen maken.


 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en cremekleurig bazill, cardbase die, stempels papertrey ink hartjes en bloemendies papertrey ink, vlinderdie PTI, foam, resin flower.


Reacties

nit@ zei…
wat een schatje weer!

en goeie genachten ,vrouw, ik kan je niet bijbenen hoor met al die mooie kaarten en blog[posts!! haha maar wel heerlijk om bij je te komen neuzen en inspiratie op te doen.

liefs
anita