Iron craft challenge week 1

 

I'm sorry for this is my third post for today. You can find my Crazy for CAS post HERE and my Case study post HERE.
Sorry dat dit alweer mijn derde berichtje voor vandaag is. Mijn Crazy for CAS bericht vinden jullie HIER en mijn case study berichtje HIER.

Don't know if you are familiar with Chaitali's blog, but if you are not you should really consider to take a look. Not only is she a very talented crafter she is also a very kind and sweet person.
She just recently started her iron craft episodes where she does the most awesome interview's with various great crafters all around the world.
Only the last episode was a little bit different she made it a challenge.
Ik weet niet of jullie bekend zijn met Chaitali's blog zo niet dan raad ik jullie aan om toch even een kijkje te nemen. Niet alleen is ze een zeer getalenteerde scrapper maar ook gewoon een heel erg lief en aardig persoon. Ze is net weer begonnen met haar iron craft episodes en maak iedere maandag de leukste video's met interview's van zeer getalenteerde crafters wereldwijd.
De laatste episode was een beetje anders namelijk een challenge.

Here is my first take on this challenge I am planning to make more of them so stay tuned.
Hier is mijn eerste bijdrage aan de challenge en ik ben van plan er nog meer te gaan maken.

Inspiration 3; difficult colors from Sarah.

Colors


We all have some colors to struggle with so here is the challenge take that color and create with it.
Mine is PURPLE.
We hebben allemaal wel een kleur die we niet mooi vinden en zelden gebruiken. Dus de challenge is neem deze kleur en maak er iets mee. In mijn geval is dat PAARS.

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en zwart, memorybox stencil, tim holtz mini ink blenders, distress inkt, vellum, watermark inkt, zilver embossingpoeder, heatgun, sentimentstempel mama elephant.

If you want to join in the fun please visit HERE you can find all the details.
Als jullie ook mee willen doen neem dan snel HIER een kijkje voor alle details.
 

Reacties

Unknown zei…
BEAUTIFUL!!! You really took Purple head on Anja! Very very nice! I love the soft but vivid look of the card. Hope you will join in with the other inspiration collages too!
Margot zei…
Paars is mooi! net als je kaart!