Crazy for CAS # 59

Hello there I hope the dutch amongst us had a beautfiful " sinterklaas " evening or maybe they celebrated it today.
Here another challenge over at the crazy for CAS blog. Use something that's laying around for years and you never had the courage or occasion to use.
Hoi allemaal ik hoop dat jullie allemaal een fijne pakjesavond of anders vandaag een fijne sinterklaas hebben gehad.
Hier weer een nieuwe challenge van het Crazy for CAS blog. Gebruik iets ouds wat je al tijden in de kast hebt liggen maar nog nooit hebt gebruikt.

 
In my case it's that little cute sentimentstamp by stampendous.
Ik heb hier een stempeltje gebruikt van stampendous. Al lang in mijn bezit maar nooit gebruikt.

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en oranje, stempels clearly besotted stamps, lil'inkers circle die, sentimentstempel stampendous.
 
Now go over to the Crazy for CAS blog to find out about the forgotten supplies by the team.
Neem nu maar snel een kijkje op het Crazy for CAS blog wat er nog meer ongebruikt is gebleven.

Reacties

Miranda V zei…
Goed dat je deze stempel nu door de nieuwe uitdaging eens hebt gebruikt. Hij is super leuk! De lekkere hapjes er bij zijn ook erg leuk. Ik mag vanavond pakjes uitpakken. :-) Fijn weekend!
Deepti zei…
So adorable :)
Hele fijne quote Anja, geld dat ook voor Sinterklaas calorieen?! Ik kan namelijk echt niet van de chocoladepepernoten afblijven... heel erg! Je kaart is weer super. Leuke challeng ook, ik heb een kast vol oude ongebruikte spullen, toch eens gaan neuzen...