Lots of tags continues......

And for today the other tags I still had to make for the 25 days of christmastags challenge.
En voor vandaag de resterende tags die ik nog moest maken.



Day. 20. Some Odd Girl.





The tag to chase;
De te liften tag;



My take;
Mijn uitvoering;

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en rood, stempel some odd girl, copics, wink of stella glitterpen clear,witte embossingpoeder,  twine, tagdie SSS, accolade die lawn fawn.
 
 
 
The tag I choosed;
De uitgezochte tag;
 
 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; grijs en wit, stempel ellen hutson, tagdie my favorite things, lintje, sequins, goud papier my favorite things.
 
Day. 22. Ellen Hutson.
 
 
For this day I choosed two different tags;
Voor de ze dag heb ik wederom twee tags uitgezocht.
 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en rood, p.p; lawn fawn, stempels ellen hutson, copics, wink of stella glitterpen clear, tagdie my favorite things, lintje.


 And the second one;
En de tweede;






 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, stempel ellen hutson, distress ink, copics, lintje, twine, tagdie SSS.
 
 
 
 
The tag to lift;
De te liften tag;
 
 
 

 
Gebruikte materialen;
Cardstock; rood, p.p; simple storie, tagdie SSS, goud papier my favorite things, twine, wit embossingpoeder, greetings die tim holtz.
 
 
 
This tag I choosed for inspiration.
Deze tag heb ik als voorbeeld gebruikt.
 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock, wit, groen en rood, goud papier my favorite things, tagdie PTI, lintje, boomdie SSS, gouden inkt, sentimentstempel clearly besotted stamps.
 
One more day left for the 25 days of christmastags.
Nog maar een dag te gaan.

Reacties

Margot zei…
De tags schudden uit je mouw! De laatste is mijn favoriet, zo mooi!
Goed bezig! Ik vind ze allemaal nog mooier dan het voorbeeld!!
Colleen zei…
OMG girl, look at all these tags!! I have found that I love making them too!! These are awesome!!
Anja.AMAZING LOVE your MUSE creations and the SOME ODD GIRL!!!!!!! Please post you cute tag on the SOme Odd Girl Community FB!!!!!! Here: https://www.facebook.com/groups/SomeOddGirlCommunity/