25 days of christmastags day 8, 9 en 10

And I am still catching up on the 25 tags for Christmas.
En nog steeds bezig met de tags for Christmas.



Day 8 featuring Uniko Studio.
De sponsor voor deze dag is Uniko Studio.



No stamps or supplies from this manifacturer in my possession.
Helaas ook van dit merk niets in huis.
I was inspired by this tag from Sarah Platt.
Deze tag heeft me geinspireerd.




 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, tagdie SSS, blauwe glitterembossingpoeder WOW, zilver papier my favorite things, die memorybox, lintje, zilver koordje, vellum, sentiment clearly besotted stamps, witte embossingpoeder, sterstempeltjes lawn fawn.

Day 9 featuring Avery Elle.
De sponsor voor deze dag is Avery Elle.


I was inspired by the tags from Melania Deasy.
Deze tags hebben als voorbeeld gediend.




 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit, tagdie SSS, stempels en dies avery elle, copics, twine, distress ink.
 
Day 10 featuring Sugar Pea designs.
Voor deze dag is de sponsor Sugar pea Designs.
 
It's a pity but I have no stamps from this manufacturer.
Helaas ook hiervan geen stempels.
I was inspired by the tag made by Ardyth Percy Robb.
Deze tag heeft me geinsipreerd.
 
 
 
 
Gebruikte materialen;
Cardstock; wit en zilver, stempels clearly besotted stamps, copics, wit lintje.
 

Reacties